Genmab — April 2014
-
så ved jeg ikke hvad det er de ikke fanger. En intern handel måske
-
jeg tror ikke, at google fanger handlerne før åbningen
-
det kan være et fint bud jv
-
nej ror jv har et rigtig godt bud
-
for det er realtid
-
stadig ikke noget nyt fra markedskommentarerne om grunden til stor-udsalget?
-
hvad lægger du i det?
-
vi er faldet 30% fra toppen nu. Så det er nok ikke en repricing eller korrektion mere , nærmere ordet krak kan man vel kalde det

-
men har selv ikke så meget imod at det generelle marked falder en del. for en god sum penge indenfor 1-2 måneder fra et andet projekt jeg er med i og de skal jo sættes nogle steder
-
at når volumen er så høj, som den er lige nu, så ligger der typisk nogle historier bag udviklingen - det kunne være SL, storaktionærer, der reducerer, rygter om nyheder etc etc
-
det er klart. volumen er jo høj fordi købersiden faktisk er ret stærk. Problemet er bare at sælgersiden er helt enorm via den ene eller to US brokers der kampsælger...
-
men den smarte investor venter jo med at købe ind til at Anomuous er nettokøber igen
-
Carnegie er startet igen nu på købssiden. skønt at se
-
Selv Farlige Frank er gået i købsmode

-
180 blev da afvist i første omgang. Så m vi se om den kommer under senere
-
er der ved at snige sig en snært af fatalisme ind i chatten?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind