Genmab — April 2014
-
men dejligt at vide at der også kommer en i år.
-
vil det sige, at vi kan se frem til 2x IND?
-
kunne godt tyde på at genmab har deres egenudviklet IND og at Jannsen måske også kan nå duobody IND i år
-
og reelt ved vi ikke hvor langt lundbech er. Interview i medwatch i slutnbingen af 2013 sagde de at lundbech var meget langt fremm
-
hvis post ash 2012 skal stå til troende, så er humax-cancer-4 jo tilsyneladende et nøgent antibody udviklet sammen med en partner
-
cancer 4, kunne det ikke være IL-8, den blev udlicenseret til cormorant pharmaceuticals i maj 2012.
-
også selv om præsentationen er fra post-ash 2012?
-
Den er så fra dec 2012. IL-8 blev udlicenseret i maj 2012. Med cancer indikation. Jeg ved ikke hvad der er blevet af projektet, men det kan meget
vel være afgået ved døden. -
-
Men super positivt at duobody IND ser ud til at komme i 2014, det er så 2år før Genmab troede i 2012.
-
ja - lad os endelig få nogle nyheder. Efterhånden er man jo lidt ligeglad hvilken slags...
-
Der er en artikel med GEN på bagsiden af Investor i morgendagens Børsen - Bowers udnævner GEN som kandidat til stor kortsigtet gevinst med stor risiko
-
modsat vores ven troldmanden er Bowers intakt i sin tro på potentialet
-
faktisk fylder artiklen hele bagsiden
-
...den er under rubrikken "Højt spil"...
-
nu er der nok også forskel på privatinvestor troldmand og anerkendt bioteknalaytiker bowers

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind