Genmab — April 2014
-
jeg har lige genset post ASH fra 2013. Jeg kan ikke se noget vedr cancer 4 i præsentationen samt denne opsummering af prioriteterne for 2014 - https://www.dropbox.com/s/tpnfqt03e0a8uo7/Screenshot 2014-04-13 16.16.48.png
-
det kan måske være fordi Humax-Cancer-4 bliver udviklet sammen med en partner, og Genmab ikke har lov til at udtale sig....
-
ja, der er dækket op til det store smørrebrødsbord næste år!
-
jep - men der er tilsyneladende ingen, der har hørt om den tidligere. Og Inv89 har spurgt Rachel om hvad det er for en fisk
-
rachel siger bare at de også regner med at have en IND fra genmab i 2014 men kan ikke sige hvilken

-
men dejligt at vide at der også kommer en i år.
-
vil det sige, at vi kan se frem til 2x IND?
-
kunne godt tyde på at genmab har deres egenudviklet IND og at Jannsen måske også kan nå duobody IND i år
-
og reelt ved vi ikke hvor langt lundbech er. Interview i medwatch i slutnbingen af 2013 sagde de at lundbech var meget langt fremm
-
hvis post ash 2012 skal stå til troende, så er humax-cancer-4 jo tilsyneladende et nøgent antibody udviklet sammen med en partner
-
cancer 4, kunne det ikke være IL-8, den blev udlicenseret til cormorant pharmaceuticals i maj 2012.
-
også selv om præsentationen er fra post-ash 2012?
-
Den er så fra dec 2012. IL-8 blev udlicenseret i maj 2012. Med cancer indikation. Jeg ved ikke hvad der er blevet af projektet, men det kan meget
vel være afgået ved døden. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind