Genmab — April 2014
-
Det er BTW ud til man har ændret fra 78 til 112 patienter i phase I/II monostudiet ? http://clinicaltrials.gov/archive/NCT00574288/2014_04_07/changes samt at et par flere sites nu rekrutterer
-
lyder interessant - forberedelse til at hoppe direkte på fase III, eller ligefrem direkte ansøgning om markedsføringstilladelse?
-
ja så skal det være fordi man mener at kunne file NDA på baggrund af 112 patienter istedet for 78.
-
syntes ikke det giver mening at køre et phase III i monoterapi i så highly refrac patienter da man jo har BTD der mv. Da skal ind i 2015/2016 i refrac, men derfra skal det skubbes fremad til second og frontlinje
-
hvis vi er heldige måske helt frem til smoldering
-
ja - det lyder underligt med en udvidelse, hvis de også skal i fase III. Godt med lidt turbo, nu vi har måttet trækkes med skilpadde GSK
-
112 patienter i fase 1 er også et temmelig stort studie
-
ser dog gerne at revlimid studiet snart flyver afsted med dets +80 lokationer. har lagt på clinicaltrials over 1,5 måned nu
-
mon ikke allerede, de er igang med rekrutteringen? protokollen er senest opdateret den 27. marts
-
så lige en analytikerkommentar på den alternative kanal - den analytiker (ved ikke hvem) tror at der kommer nye autoimmune programmer, og der kommer en stop/go beslutining på rrms i H1 2014
-
i øvrigt rejser samme analytiker et spm, som vi ikke har diskuteret - fda dommen kan egentlig gå 3 forskellige veje - afvisning, broad label og en godkendelse hvor bendamustine ikke kommer med. Hvad tænker i om de forskellige scenarier? Afvisning vil jo være kritisk
-
det er helller ikke helt nemt at gennemskue - specielt i det her marked
-
hæh - husker det godt. det var en bitter pille at sluge for os true genlievers... Nu skulle der forhåbentligvis være data, der viser forskellen
-
Jeg tror FDA giver broad label, da de må have drøftet det i forbindelse med BTD drøftelser. Overfor EMA tror jeg som minimum de vil afkræve GSK et fase 4 forsøg, som de gjorde med 3rd line cll
-
..for at godkende den brede label
-
det tænker jeg også bliver tilfældet. Hvis der er tvivl eller uenighed i panelt kan det jo være, at de finde et kompromis, hvor de udelukker bendamustine komboen...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind