Genmab — April 2014
-
Celsius 200 = 11 mia. DKK. Duobody giver indtægter på noget der minder om 50-100 kr. om året de næste mange år. At sige den er 11 mia. værd er nok lige at tage munden fuld

-
ja men alle 20 programmer udrulles jo ikke. Jeg mener at når man Fil'er en IND så har man ca. 20% chance for at nå markedet. dvs. der er du allerede nede på 4 programmer. Men det er ikke realistisk at alle 20 progarmmer vil have en IND. Så som jeg ser det skal vi være glade hvis 2-3 af de 20 Jannsen programmer ender med at komme på markedet i sidste ende. Men det vil jo også give os ca. 500 mio. $ i milestone + milestones for de programmer der ikke når hele vejen
-
Jeg hader sku bare alt det der panik før lukketid.. Folk er som flest.. de tænker kun på at tjene så meget ussel mammon og er fugning ligeglad med selve fremskridtene indenfor kræftforskning.. Genmab er jo ikke ligesom Toms hvor man udvikler en ny Yankie Bar på 14 dage og sender den på markedet..
-
Det har jo intet med genmab at gøre den panik der er nu. At aktien er faldet fra 250 til 200 har INTET med genmab at gøre. Det er en sektorrotation. Alt biotek får bare mega tæsk. FOlk vil ud af risiko nu hvor de større indeks står overfor store fald. Så man skal bare se det som en god købsmulighed hvis man tror på genmab langsigtet.
-
Det er BTW ud til man har ændret fra 78 til 112 patienter i phase I/II monostudiet ? http://clinicaltrials.gov/archive/NCT00574288/2014_04_07/changes samt at et par flere sites nu rekrutterer
-
lyder interessant - forberedelse til at hoppe direkte på fase III, eller ligefrem direkte ansøgning om markedsføringstilladelse?
-
ja så skal det være fordi man mener at kunne file NDA på baggrund af 112 patienter istedet for 78.
-
syntes ikke det giver mening at køre et phase III i monoterapi i så highly refrac patienter da man jo har BTD der mv. Da skal ind i 2015/2016 i refrac, men derfra skal det skubbes fremad til second og frontlinje
-
hvis vi er heldige måske helt frem til smoldering
-
ja - det lyder underligt med en udvidelse, hvis de også skal i fase III. Godt med lidt turbo, nu vi har måttet trækkes med skilpadde GSK
-
112 patienter i fase 1 er også et temmelig stort studie
-
ser dog gerne at revlimid studiet snart flyver afsted med dets +80 lokationer. har lagt på clinicaltrials over 1,5 måned nu
-
mon ikke allerede, de er igang med rekrutteringen? protokollen er senest opdateret den 27. marts
-
så lige en analytikerkommentar på den alternative kanal - den analytiker (ved ikke hvem) tror at der kommer nye autoimmune programmer, og der kommer en stop/go beslutining på rrms i H1 2014
-
i øvrigt rejser samme analytiker et spm, som vi ikke har diskuteret - fda dommen kan egentlig gå 3 forskellige veje - afvisning, broad label og en godkendelse hvor bendamustine ikke kommer med. Hvad tænker i om de forskellige scenarier? Afvisning vil jo være kritisk
-
det er helller ikke helt nemt at gennemskue - specielt i det her marked
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind