Genmab — April 2014
-
Vi kommer til at se CR i 16mg, det vil jeg godt sætte en ti'er på.
-
-
-
madsSkjern det er jeg også sikker på. det jeg selv håber er at når 2/3 patienter i 4 mg. allerede har fået CR at vi har gode muligheder for minimum at holde 66% i de høje dosis og måske endda øge dette
-
Det her er til gengæld rigtig flot af SAR: Among the 8 patients with objective responses (CR, PR or MR), 6 were still on treatment at the time of data cutoff for presentation. Four of these patients had been on treatment for more than 26 weeks, and one had been on for over one year
-
BTW er jeg den eneste der pt. kan tælle langt over 100 sites i Dara+revlimid studiet ?
-
det blev opdateret 17/4 dvs. i torsdags hvor der kom 25-30 flere sites på så der nu er et godt stykke over 100 sites klar til at indrulle de 500 patienter !
-
men når man bruere strengere inkluteringsvilkår får man vel også bedre resultater end hvis man er mere løssluppen ifht. de patienter man vil have ind ?
-
arh okay så forstår jeg bedre

-
men igen det er jo kombinationer der vil blive fremtiden indenfor MM især sammen med revlimid.. så det er virkelig en vigtig kamp til ASCO hvor vi skal hvem der pt. står stærkest der
-
Sukker har du btw kigget på hvad Immonnugen har i pipelinen udover CD38 med Sanofi ?? for med en market cap på 1,2 mia. Euro er den jo ikke voldsomt dyr , endda billigere end genmab på market cap....
-
overvejer lidt at tage et bet på at de får BTD status indenfor de næste 2-3 måneder det vil nok give en 10-20% på aktiekursen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind