Genmab — April 2014
-
jep - fredag er federal holiday. Enten hedder det torsdag eller også tirsdag
-
men han kan jo stadig ikke komme uden om at flage
5% grænsen -
jeg kan næsten ikke forestille mig, at de har berammet et kommitte-møde til på lørdag. Alle har jo travlt med påskeferie
-
i89 hvilken bank ormodes det han bruger?
-
aner det ikke, jeg kender slet ikke rygterne, læste bare overfladisk på EI fra hollænderen der skrev derinde

-
det kan vel være FDA vil udskyde afgørelsen fordi de skal se nærmere på bendamustine data ?
-
ja det sker fra tid til anden at afgørelsen bliver udsat. Novo har prøvet det nogle gange
-
meget er muligt med FDA. De er kolde bagi overfor de kommercielle interesser
-
det er da også det eneste rigtige at være. Kolde overfor kommercielle interesser. Det er deres opgave at have den indstilling.
-
FDA er en myndighed. Det er deres fornemmeste opgave at sørge for man har fået løftet så mange sten som muligt for at sikre dr ikke kommer stoffer ud på markedet som der er for stor/for mange risiko ved at benytte
-
FDA er hr og fru amerikaners vagthund
-
de kan sagens i processen have set nogle ting som de ønsker mere belyst. Nogle gange kan selskaberne blot trække yderligere data ud, fortage flere beregninger. Men det sker også nogle gange at man bliver bedt om helt nye data. Kan endda være prækliniske data. Der er et hav af scenario
-
også det ja

-
det andet var blot en opremsning af årsager til FDA evt kunne vælge at udskyde. Altså ikke afvise
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind