Genmab — April 2014
-
Troldman US mæglere sammen med Credit Suisse og en 2-3 andre europæiske indberetter nu under "anomyours trades"
-
USB kan jeg stadig se
-
Ved vi hvorfor det sker at US brokers ikke bliver vist. Teknisk fejl?
-
Det har afmeldt sig hos Nasdaq har jeg fået at vide af Nordnet
-
så det er ikke en fejl, de kan ikke rette op det fremover.
-
ubs er fra schweitz. csfb er us baseret
-
btw trold 100% respekt for du ytrer end anden holdning. det er altid godt med nogle som ser tingene fra et andet perspektiv. selvom man ikke er enige er det jo oftest det man lærer af
-
mystisk. Troede nærmest det var mandatory hvis man ønsker at handle aktier, så flasher man også fra hvilken bank
-
det kan da ikke være i børsernes interesse at man kan undgå at vise det....
-
hvor lang tid har det stået på?
-
he ja jeg har prøvet det før I89. Jeg ser virkelig en pendant til 2. halvår af nullerne
-
Det var på EI
-
ja, dissens er heller ikke specielt velkommen her på proinvestor
-
næsten 250k handlet på de første 2 timer - der er sgu gang i den!
-
Dissens burde da netop være det der fremmer den samlede viden og derved også styrker et investerings grundlag som i89 også skriver.
-
hej sukkeralf. Nej har ikke fulgt dem i flere år. Som i overhovedet
-
jatak - men stikker man snuden frem her, så bliver den skåret af
-
så er det godt jeg har en næse af hærdet stål....:-)
-
vi ved stadig ikke hvad genmab vil bruge de mange ekstra penge til. Men det var strategisk smart at hente penge forud for en af de store events der enten får kursen op eller kursen ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind