Genmab — April 2014
-
det kan da ikke være i børsernes interesse at man kan undgå at vise det....
-
hvor lang tid har det stået på?
-
he ja jeg har prøvet det før I89. Jeg ser virkelig en pendant til 2. halvår af nullerne
-
Det var på EI
-
ja, dissens er heller ikke specielt velkommen her på proinvestor
-
næsten 250k handlet på de første 2 timer - der er sgu gang i den!
-
Dissens burde da netop være det der fremmer den samlede viden og derved også styrker et investerings grundlag som i89 også skriver.
-
hej sukkeralf. Nej har ikke fulgt dem i flere år. Som i overhovedet
-
jatak - men stikker man snuden frem her, så bliver den skåret af
-
så er det godt jeg har en næse af hærdet stål....:-)
-
vi ved stadig ikke hvad genmab vil bruge de mange ekstra penge til. Men det var strategisk smart at hente penge forud for en af de store events der enten får kursen op eller kursen ned
-
en gardering
-
ja, nu trækker emissionen den rigtige vej. Men valuation i biotek er noget helt for sig selv
. -
jeg bliver altid overrasket over, hvor meget aktivpriserne svinger både over og under fair value, når først ballet går igang og markederne går i selvsving
-
hvis pengene også er rejst fordi de pønser på at købe teknologi op så er det vi ser ske nu jo ikke så ringe endda. Set fra selskabets side
-
...og så er det jo lidt surt at være fanget på den forkerte side
-
JV biotech svinger også ekstra meget i sådan tider. For der er reelt ingen der kan sætte en præcis fair value. Der er SÅ mange parameter den enkelte kan skru på afhængig om man er super optimist eller die hard negativ
-
præcist - og så hander det om at fange market sentiment. For de der vægtede sandsynligheder for approval og estimerede markedsandele - det er virkelig te-grums-læsning for viderekommende
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind