Genmab — Marts 2014
-
duo og hexa virker på mig, som om det er noget længere væk - uden at jeg dog har noget belæg for at kunne sige det. Er der nogen, der har en fornemmelse af timing i de programmer?
-
en ting, jeg dog ved med sikkerhed er - at der inklusive i dag er 7 fredage til pdufa, og det virker som om FDA har en forkærlighed for at sende den slags ud om fredagen
-
Vi har jo stadig ikke fået det helt store - et regnskab, der var 15 mio bedre end ventet på buden, start af et studie vi egentlig ventede på
-
som mads pointerede har GEN nu fundet dara dosen og de store studier kommer snart rullende
-
the main event ligger stadig og venter - short term - alle fase III'erne og FDA - alle overraskelserner på duo og hexa - og long term dara og HTA!
-
og hvem ved - det kan være at GSK får fingeren ud og hjælper alle de stakkels folk med rrms
-
...men alt det ved du jo allerede. Så vi må jo bare væbne os med tålmod
-
Peter Aabo opjusterer kursmål................... !!!!!!!!!!!!!!
-
til 148

-
Men ikke noget nyt. Han traver bare videre på at DLBLC studiet med 85% sandsynlighed vil fejle og at det vil gøre selskabet ledelse fuldstændig utroværdig fordi de har fortalt arzerra er bedre end Rituxan og på niveau med Gazyva
-
ja - ikke den helt store overraskelse. Der er jo heller ikke rykket det store ved arzerra det sidste lille år. Nu skal vi altså snart have nyheder på bordet, så vi kan komme videre!
-
men hatten af for Aabo - det er lidt af en bedrift at få en DCF til at vise 148, når 50 kurspoint ligger som cash!
-
men så er han jo alligevel en svagpisser - hvorfor have 15% på at dlblc rent faktisk vil lykkes?
-
haha - sad ligge og kiggede lidt historisk - tilbage i 2009 satte Aabo peaksales for arzerra i RR til 200 mio kr.....
-
vil det sige, at vi skal anse hans kursttarget for at være mindst 4-5 gange for lavt?
-
Der er primary completion på dlbcl i denne måned - men hvornår vi ser data er svært at gætte på
-
Analytikerne gætterpå juni/juli måned først
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind