Genmab — Marts 2014
-
...men alt det ved du jo allerede. Så vi må jo bare væbne os med tålmod
-
Peter Aabo opjusterer kursmål................... !!!!!!!!!!!!!!
-
til 148

-
Men ikke noget nyt. Han traver bare videre på at DLBLC studiet med 85% sandsynlighed vil fejle og at det vil gøre selskabet ledelse fuldstændig utroværdig fordi de har fortalt arzerra er bedre end Rituxan og på niveau med Gazyva
-
ja - ikke den helt store overraskelse. Der er jo heller ikke rykket det store ved arzerra det sidste lille år. Nu skal vi altså snart have nyheder på bordet, så vi kan komme videre!
-
men hatten af for Aabo - det er lidt af en bedrift at få en DCF til at vise 148, når 50 kurspoint ligger som cash!
-
men så er han jo alligevel en svagpisser - hvorfor have 15% på at dlblc rent faktisk vil lykkes?
-
haha - sad ligge og kiggede lidt historisk - tilbage i 2009 satte Aabo peaksales for arzerra i RR til 200 mio kr.....
-
vil det sige, at vi skal anse hans kursttarget for at være mindst 4-5 gange for lavt?
-
Der er primary completion på dlbcl i denne måned - men hvornår vi ser data er svært at gætte på
-
Analytikerne gætterpå juni/juli måned først
-
hvilket jo er noget andet end det vi var stillet i udsigt for noget tid siden. Maintaince studiet er så vidt jeg kan se ikke engang færdig med rekruttering endnu
-
det er der jo efterhånden også kun 4 måneder til... Maintenance studiet har heller ikke været opdateret i 3 måneder jvf clinicaltrials
-
Det, vi har fået at vide, er read-outs i Q1-Q3 2014, ikke sandt?
-
i GENs præsentation til JPM 16012014 er maintenance faktisk listet som stadig rekrutterende
-
og i samme præsentation fastholder GEN stadig at de vil præsentere data på alle 4 fase III'er og give en update på rrms
-
jaja. Mener bare at i løbet af 2013 stod alle 4 phase III studier til H1 2013
-
Nu er de skubbet til måske Q1-Q3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind