Genmab — Februar 2014
-
Carnegie med nu
-
T-59
-
Jeg er da også optimist, hvad angår safety, da Genmab plejer at have styr på det. jeg kan heller ikke afgøre, om Adcetris er værre eller bedre end andet,men se evt. her: http://www.seagensecure.com/
-
Tanks kan man aldrig få nok af - men nu ikke lige her. Hvis Jans våde tanker om vild vækst skal blive til noget, så skal der cash-flow til
-
hmm - jeg havde regnet med lidt mere kurseffekt af Jans humax-tf kommentarer, men vi skal måske lige konsolidere lidt her post Deutsche Bank anbefalingen. Det her kan være muligheden for de frafaldne syndere - ingen nævnt ingen glemt - til at revurdere GEN, og pludselig finde fænomenalt potentiale i aktien....
-
Mens man i Børsen kan læse: "Når det viser sig, at det ikke er giftigt i fase 1-studierne, som er i gang nu, vil det være et fantastisk lægemiddel, som jeg vil holde 50 pct. af indtil mållinjen. Det er en af nøgleårsagerne til pengene fra emissionen," siger Jan van de Winkel.
-
De er altså så glade for det de har set ved Humax-TF, at de følte de blev nødt til at hente penge for at være sikre på at holde det i egne rækker. Det synes jeg da er cool, fremfor det noget usikre billede man stod tilbage med umiddelbart efter emissionen
-
gad vide om Jan mente 1,5 måned i stedet for 1,5 uge? T-58 i øvrigt
-
De der T-xxxx - kan jeg få den dybere mening med dem varnæs

-
pdufa
-
Ja Dara får da gode roser med på vejen.
-
Det er også en af grundene til at Deutsche Bank ser hurtige data fra pivotalstudiet (allerede til ASH 2014), nemlig at rigtig mange klinikker har vist interesse for at komme med i studiet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind