Genmab — Februar 2014
-
men effektfejl eller safety fejl. Det er det der er vigtigt. Hvis de har et hav af produkter med deres ADC teknologi der har haft safety problemer kan det jo tyde på at den er for hård. Spændende om vi kan få de første data i slutningen af 2014 for Humax-TF-ADC
-
Ja men du kan jo have safety issues af mange forskellige grunde, så mener at de har bevist at teknologien virker. Om det så virker lige i Genmabs tilfælde er vel ikke til at sige. Men det er da værd at undsøge hvor robust teknologien er, men mener på stående fod at de har flere stoffer gennem fase I
-
-
-
spændende. Jans ord er jo at det især er TF elementet der gør at ADC teknologien virker så godt på det target
-
og genmabs andre Humax antistoffer har jo været en del mildere på bivirkninger end konkurrenterne
-
Carnegie med nu
-
T-59
-
Jeg er da også optimist, hvad angår safety, da Genmab plejer at have styr på det. jeg kan heller ikke afgøre, om Adcetris er værre eller bedre end andet,men se evt. her: http://www.seagensecure.com/
-
Tanks kan man aldrig få nok af - men nu ikke lige her. Hvis Jans våde tanker om vild vækst skal blive til noget, så skal der cash-flow til
-
hmm - jeg havde regnet med lidt mere kurseffekt af Jans humax-tf kommentarer, men vi skal måske lige konsolidere lidt her post Deutsche Bank anbefalingen. Det her kan være muligheden for de frafaldne syndere - ingen nævnt ingen glemt - til at revurdere GEN, og pludselig finde fænomenalt potentiale i aktien....
-
Mens man i Børsen kan læse: "Når det viser sig, at det ikke er giftigt i fase 1-studierne, som er i gang nu, vil det være et fantastisk lægemiddel, som jeg vil holde 50 pct. af indtil mållinjen. Det er en af nøgleårsagerne til pengene fra emissionen," siger Jan van de Winkel.
-
De er altså så glade for det de har set ved Humax-TF, at de følte de blev nødt til at hente penge for at være sikre på at holde det i egne rækker. Det synes jeg da er cool, fremfor det noget usikre billede man stod tilbage med umiddelbart efter emissionen
-
gad vide om Jan mente 1,5 måned i stedet for 1,5 uge? T-58 i øvrigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind