Genmab — Januar 2014
-
Eksempelvis de 3 CLL studier ser jeg ikke den store fare i da det ikke er head to head mod Rituxan.
-
celsisus nej. Men lidt bedre hjælper os ingen til. Studiet skal vise at Arzerra er SIGNIFIKANT bedre end Rituxan ellers får vi ikke en FDA godkendelse i DLBLC
-
Så du skal forstå det sådan at jeg tror Arzerra bliver bedre, men ikke om den er NOK bedre end Rituxan til at vi får godkendelse.
-
ja sukker. Dara og Hexa nyt og også gerne en GSK update på RRMS
-
Nej sukker det gør jeg ikke. For har dem fra 2010, så skattefar flår mig hvis jeg sælger. Men jeg har jo haft CFD kontrakter, call optioner mv. tidligere og alle disse kontrakter vil jeg ikke eje nogle af før data er kommet. Sådan skal du forstå det

-
celsius så skal man have non-inførity studier og det er DLBLC studiet ikke. Normalt plejer man at få godkendelse fra FDA inden hvis man vil lave non-inførity studier. Det sker normalt hvis man har et stof som er ens på effekt med dem der findes pt. som er bedre på safety eller mere fleksibelt på dosering
-
Man lom kan godt grine af det. Men det betyder jo en del. har man eksempelvis for 1 mio. genmab nu med en kostpris på 200.000 (eksempel) og genmab stiger med 20% om året frem til 2020 så vil du tjene ca. 750.000 ekstra EFTER skat ved ikke at sælge en eneste aktie før 2020 fremfor hvis du solgte alle og genkøbte alle hvert år
-
En af de fordele os langsigtede investorer har. Det at man kan få lov at holde "statens penge" (udskudt skat) og løbende få rente heraf indtil man sælger har en stor effekt i sig selv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind