Genmab — November 2013
-
med den stilhed, der har været omkring GEN fra selskabets side over det sidste kvartal - mon så ikke vi kan forvente et par godbidder ifm Q3 i aften?
-
-
fastholder fye
-
det regnskab ligner selve definitionen af et non-event
-
well, david opjusterede de facto i løbet af CC og Jan lovede guld og grønne skove ifm offentliggørelsen af ASH Abstracts i morgen kl 1500 dansk tid
-
så selv om regnskabet ikke havde det store schwung, så kan der godt komme til at ske ting og sager i morgen
-
pfs på ga101 er i øvrigt blevet opjusteret til 26,7 måneder - https://ash.confex.com/ash/2013/webprogram/Paper60276.html
-
på alle måder en dårlig GEN dag
-
men det jeg slet ikke fanger er, hvorfor får arzerra BTD? Der må være noget, jeg ikke kan se
-
Jeg tror, at vi skal holde ekstra godt øje med insidersalg de næste par uger. Vinduet må være åbent nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind