Genmab — April 2013
-
Tjaa...jeg synes ikke den skal have mere på det her, men der blev købt godt op i luk...jeg sidder med en kop the og filosoferer lidt over hvad der skal drive kursen. Men det er klart at fast track bekræfter at Janssen har set rigtigt. Men fast track er i min bog ligeså meget en reflektion over de nuværende behandlingsmuligheder som over daras fortræffeligheder
-
Men det betyder utroligt meget for et biotek selskab om stoffet kan komme bare 2 år før på markedet. Men lige her er det jo no risk fordi Jan har lukket hele udgiftssiden af.
-
ok...har selv købt genmab af 3 gange af 50k og har gak på 86,44 og har dermed tjent over 60% på ca. 6 mdr. Sidder og tænker min gak stiger en del hvis jeg køber mere. Men på den anden side er det den aktie jeg har på listen der har størst potentiale. Da jeg som dig mener at bare en lille aftale gør de skal opjustere.
-
Men vi sidder stadig med en blind vinkel fordi vi simpelthen ikke kender forsøgsprotokollerne, omfanget, indikationer endnu. Så lige nu er den blinde kejser
-
Der er ihvertfald 2 store triggere. Når Janssen viser ambitionerne med dara og hvis dara får breakthrough. Og så må vi ikke glemme de fase 3 data der kommer på arzerra indenfor 2-4 måneder. De kan altså rykke alvorlig ved regnearkene
-
det er nemlig et jeg mener. Dengang jeg købte første gang i kurs 78 lige efter den store aftale tænkte jeg at denne aktie skal jeg blive ved med at supplere i. Hvis mit kurstarget er den skal i 3-500 omkring 2016-2017 er det jo stadig en god handel selvom kursen hedder 140kr
-
Ja min horisont med genmab er også 2017, men det er på grund af arzerra udfoldning, hvis dara også skal udfoldes må jeg tage det op til revision.
-
Vær forsigtig med gearing i valutahandel. Omkring spredning vil jeg anbefale min video af egen avl om emnet
-
Igen og igen kommer jeg tilbagentil at spredning er det bedste råd man kan give hinanden
-
Hvis de kikser arzerra i fase 3 får den tæsk
-
-
Så skal vi tilbage til de gode gamle kursmål. Så hedder det +500
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind