Genmab — Februar 2013
-
men profilen er perfekt til dara.
-
Har lige set om jeg kan fiske noget fra Rachel. Men hun kommenterer nok bare "no comments"

-
Rachel er out of the office
om hun så er igang med noget spændnede nyt eller bare på skiferie må stå usagt 
-
Ja lad os se om hun blank kan afvise den mulighed ! Tror man vil udtale sig meget forsigtigt i den retning, for det kan hurtigt give bagslag - så hellere være forsigtig og evt. komme med en positiv nyhed, når vi kender data og man evt. går efter breakthrough designation !
-
Det må være Janssen man skal stille spørgsmålene til efter min mening. Det er dem der træffer beslutninger vil jeg tro
-
Hej Andreas
Janssen (og os, da vi diskutere sammen i joint steering commitee men det er Janssen der har endelig beslutning) overvejer alle forskellig mulighed for at faa daratumumab frem I udvikling. Jeg kan ikke sige hvilken muligheder har vaeret under diskussion paa denne tidspunkt.
Vh Rachel
-
Hun afviser det da ikke
" -
Nej

-
Men vi kan jo ikke læse noget ud af det, men det kan meget vel være vejen henimod den hurtige godkendelse som jeg ikke har i min model
-
Vi får se
-
var lige inde og læse sidste nyt fra Bas Sibbing der tester Dara og han skriver her pr. 7. feb: today I did not have to go to the hospital for an infusion. The weekly series is finished and the next (biweekly) begins next week. First it was planned that the biweekly series would begin today.
-
Har vi ikke fået bekræftet at Ortho kigger på sådanne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind