Genmab — Januar 2013
-
Stiger stille og roligt mod 500

-
tak for den solsen. Den må vi lige følge
-
Der er da gået total algoritme i Gen. de sidste par dage.Hvad er slipsedrengene bange for.Jeg tror de er bange for at den letter,just my 50 cents.
-
Hvis man skal akkumulere mellem 80-120 så skal den holdes stramt hernede. Når den går igennem 90 bliver det lidt svært
-
Yep
-
Er det din årgang Plex? http://www.youtube.com/watch?v=R9Tw16dNyJs
-
vi ramte 50K ret hurtigt idag.
-
solsen kan vi tale forbudte? Hvad ligger du i nu. mine med stops i 36, kan klare en opgradering. Men jeg er ikke så glad for al den kapitalindkomst, så overvejer at lade det hele stå
-
de skal passe på med ikke at sprænge 90, for derfra går det rimeligt op. og jeg tænkte på et play, selvom jeg tror 30/70 på at salgstal skuffer. Jf. Jans talen det ned sidst ved QA
-
The purpose of this study is to determine whether we could improve the CR rate of the golden standard treatment for fit patients with CLL , the FCR regimen, with a chemoimmunotherapy including FC combined with an increased dose of the monoclonal antibody ofatumumab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind