Genmab — December 2012
-
nu var min berettigede vrede fra igår var det også i det lange lys helt tilbage fra beslutningen om at købe fabrikken
-
@repsac de har været på telefonerne for at få volumen igennem
-
Mmmmmm....forståeligt.

-
ligeså snart det er slut så stiger den igen hvis de skal akkumulere mere
-
jeg er jo gammel Fiske

-
Men nu skal du ha de fremadrettede briller på !
-
først på mandag. I dag skal vi syde i vores eget fedt
-
Jeg sidder også på iPad så kender alt til problemerne

-

-
de burde lave en intelligent algoritme der sagde m foran konsonant = space
-
det bliver svært at svin Mbutu til men det over lever vi nok
-
Ha....
-
Nu nyder vi lige dagen og overraskelsen over at den stiger ,uanset hvad vi forventede ,for det er styrke !
-
Jeg tror ikke på Jan ville nedskrive pga en eller anden taktik for at se godt ud overfor investorer. Hvis han sælger den for 200mio en måned eller 2 efter han siger den er nul hver, kan det godt være investorerne bliver glade på dagen, men jeg synes da ikke det ville give + på troværdighedskontoen
-
Hvor mange biotekaktier stiger på en nedskrivning med 335 mio kr. ??

-
Hver = værd. Den giver jeg også iPad skylden for

-
Jeg er enig at det viser utrolig styrketegn med stigningen i dag, trods den i mine øjne ubetinget dårlige nyhed - men havde nu stadig håbet på at købe lidt i 75.. Håber stadig
-
Enig i at det troværdige ikke helt stemmer overens med udmeldingen om aggresiv salgsfremstød ? Hvorfor bruge energi på noget der er nul kr værd ? Selvfølgelig for at spare de 40 mio til driften,men alligevel.
-
enig @aspekulant
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind