Genmab — December 2012
-
Altså det er blevet praksismligemnu i kredit/gældskrisens spor at tage ekstra store nedskrivninger !!
-
Hellere tage et skrald nu end senere ,menmalligevel mene at der er værdiermimdet nedskrevne
-
Jeg skriver på I pad derfor de lorte m-er i mellemrummet ,denmdriller !
-
ja er ikke enig. og er forbavset over dagens kursudvikling som jeg tolker meget bullish
-
(kender godt det med IPAD

-
151K omsat nu
-
det bliver sat tryk på kedlerne nu
-
Neurosearh( denidioter) nedskrev alt til nul ,selv om de VIDSTE at det havde værdi,de lå timed i langtgående salgsforhandlinger da de gjorde det ! Så at en ledelse ikke nedskriver noget der har værdi skal man ikke tage for gode varer !
-
nu var min berettigede vrede fra igår var det også i det lange lys helt tilbage fra beslutningen om at købe fabrikken
-
@repsac de har været på telefonerne for at få volumen igennem
-
Mmmmmm....forståeligt.

-
ligeså snart det er slut så stiger den igen hvis de skal akkumulere mere
-
jeg er jo gammel Fiske

-
Men nu skal du ha de fremadrettede briller på !
-
først på mandag. I dag skal vi syde i vores eget fedt
-
Jeg sidder også på iPad så kender alt til problemerne

-

-
de burde lave en intelligent algoritme der sagde m foran konsonant = space
-
det bliver svært at svin Mbutu til men det over lever vi nok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind