Ok tDet vill
ak. Og nej. Jeg tror næppe, at der er lige mange.
Ups. Der skulle stå: OK tak. Og nej. Jeg tror næppe, at der er lige mange. Det er jo ret usandsynligt.
Snarere mellem 10-0 og 7-3
PAA regner de 17 endnu levende som i alt 15-2 eller 14-3 (det er anført i procenttal, der ikke helt går op i antal)
The agreed target with the FDA was that Zalutumumab should show a 50% increase in survival or a hazard ratio of 0.667.
De er ultra ultra tæt på det mål, hvis de 17 fortsat lever. I teorien kan de have nået det nu.
hazard ratio var i jan. 2011 0,71 ilfg. Aaboes analyse
Som jeg har forsøgt at regne på i gruppen, så bør de vel næsten vide det lige præcis d. 30/6......måske datoen ikke er helt tilfældigt valgt
gentogen> vi håber så blot at det denne gang går bedre end sidste forår, hvor vi herinde forsøgte at regne os frem til middellevetiden i
samme forsøg
Har haft samme tanke RTH
munk> lad os håbe Aabo er inde i sagerne jeg hænger stadig min hat på Winkels insiderkøb
Det gør jeg også. I hvertfald lidt endnu.
munk> det samme her - jeg tror ikke de lukker zalu fordi 1) winkels insiderkøb, 2) så sent som d. 10. juni opdaterede de senest zalu-forsøg
vi er tæt på at nå primary endpoint
Beregningerne af levetid i sin tid var faktisk gode nok. De tog blot afsæt i en forkert præmis om kortere levetid i BSC efter den tids viden
om andre forsøg. I Genmabs forsøg har 78% af BSC fået aktivt stof, og de lever meget længere end i de dengang kendte forsøg
Det vidste end ikke Genmab selv på det tidspunkt.
BSC lever næsten dobbelt så længe, som vi dengang troede. Og ALLIGEVEL er målet næsten nået
gentogen> jeg tror vi får en aftale - og håber selvsagt på Aabos beregninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind