Aktiesnakken — August 2020
-
Altså ikke selve LEGO-koncernen men privat, fordi de kan se et kæmpe potentiale i den her nye type fabrik. Jeg læste et sted at fabrikken skulle starte med udvinding af plastic, forbi det var at !plukke den lavthængende frugt først", de skal åbenbart senere hen måske bearbejde andre forurenede kemiske substanser, men det ved jeg ikke. I denne her artikel bliver en af opfinderne citeret for at sige vi starter med plastic!
-
-
Hvis det er sandt og de regner med at kunne konsumere alt plastic på deres 1000-vis af fabrikker så må de da gerne starte med andet affald. Hvis Helge er lidt smart så får han trykt nogle t-shirt med skriften " affald er det nye guld" og sælger dem for en pæn slat penge, hvor overskuddet går direkte til sitets eksistens. Mit nye motto er i hvert fald "Affald er det nye guld".:-)
-
@Bibob Kan måske falde lidt tilbage, men husk at gemme noget til mulige emissioner og husk at den først kommer på børsen i Norge i januar, så begrænset hvor mange fonde der har købt sig ind...........alligevel er omsætningen tårnhøj for en aktie på "minibørs".
-
-
Pling - pling - så følg dog købsmarkeringen i finger (den grønne), hver gang nogen (læs shorterne) prøver at købe op stiger kursen? Og så kom der lige en rød med en 1/2 mill. aktier - der er f.m... også langt hvis er efter med 3-18 mill.! Har selv rigelige, så venter og ser hvad der sker, men interessant er det lige nu!
-
Jeg kom også med ganske sent a la Bibbob, så jeg har gemt lidt kontanter, hvis der sidder nogle og hiver gevinst hjem.
-
Jeg er en robot........starter revolution..........internettrold bip bop! Bankerne er skyld i revolutionen ik mig, de har et dårligt gammeldags og dyrt produkt så folk vælger nettet til oplysninger når de vil investere og spare op til pension. Denne her er oplagt som langsigtet investering 25% nu og resten ved verificering af succes.
-
Hvor bliver de 25% nu af McJ..:-D
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind