Aktiesnakken — August 2020
-
Jeg kom også med ganske sent a la Bibbob, så jeg har gemt lidt kontanter, hvis der sidder nogle og hiver gevinst hjem.
-
Jeg er en robot........starter revolution..........internettrold bip bop! Bankerne er skyld i revolutionen ik mig, de har et dårligt gammeldags og dyrt produkt så folk vælger nettet til oplysninger når de vil investere og spare op til pension. Denne her er oplagt som langsigtet investering 25% nu og resten ved verificering af succes.
-
Hvor bliver de 25% nu af McJ..:-D
-
Er der nogen som er inde i Monsenso? Der bliver da noget at fejre..+93,6% i dag!
-
Selvfølgelig...men derfor kan vi jo godt drille ham lidt..:-D..jeg tror det bliver godt. Ingen tvivl om at pyrolyse har en fremtid.
-
Håber da ikke han har fået et psykisk breakdown..:-D
-
Tak alle..En flaske vin knappes op her i Regstrup. Efter udmeldingen af min overtagelse af PI d. 31/7 har vi i august 38% flere brugere, 42% nye brugere og 18% flere sidevisninger end samme periode sidste år. Stigningen i forhold til de seneste tre måneder er også markant. Måske et tilfælde? Jeg er dog en glad mand alligevel.

-
God morgen.

-
Tak JKY.

-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
3 t
Good morning from Germany, where Germans have to take on more debt in order to be able to afford real estate & at same time continue to drive housing boom w/that loans. Avg amount of mortgage loans has reached a fresh record in Jul w/almost 300k. https://welt.de/finanzen/immobilien/plus213897754/Immobilienkauf-Bundesbuerger-verschulden-sich-immer-hoeher.html?cid=socialmedia.twitter.shared.web
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind