Aktiesnakken — April 2020
-
Der er faktisk et dansk firma som er i gang med at afprøve et middel mod fladorm, som skulle være ret lovende i forhold til virusbekæmpelse. Igen et middel som er velkendt, og ikke specielt giftigt. Men hvis man ser på kemien og reaktionen med virus i reagensglas så nok meget bedre end Klorokin. Hvorfor ikke det stof? Nå ja, Trump promotionerer jo ikke det.
-
Som jeg forstår det, gælder det om at tage sygdommen i opløbet. Det er nok ikke lige før døden indtræffer, at Klorokin har sin force. Jeg holder hverken med Trump eller Bolsonaro, og det vil ærgre mig vildt, hvis det lægemiddel kan redde deres røv, men for folk i almindelighed vil jeg da ønske, at det virker, som det ser ud til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind