Aktiesnakken — September 2013
-
der var mega volume på den dag
-
sommeren var temmelig tør rent nyhedsmæssigt - og investorerne sultede efter nyheder
-
bare vi kan blive enige om den ikke er god, så ikke et ord mere om det
-
røven?
-
på den korte bane bringer denne nyhed mere cashflow ind hurtigere end daratumumab
-
ja altså Bobs
-
Så er det hermed en accord. Bobs røv er ikke god.
-
but we digress.....
-
dara er stadig ikke i first line. i min bog er dara en lille sød myg - arzerra er det store liderlige næsehorn i glasbutikken
-
hahaah cykling.
-
hvorfor vil han sælge allerede i 1000?
-
ja Varnæs den opfattelse deler jeg faktisk, men vi står ret alene med den
-
cash flow fra drift i biotek er lige så hyppige som kvalificerede politikere på borgen
-
nu er der ikke godkendelse endnu, men det er lige før vi skal diskutere størrelsen af vores enorme fremtidige udbytter...
-
Mon ikke vi tester 200 på Mandag om ikke andet næste uge med mindre hele verden ramler. Man må ikke forelske sig i en aktie men jeg har altså været i et forhold med Genmab i lang tid efterhånden og hun har givet mig MANGE glæder og andre gange lange nosser. Det bedste af det hele er fremtiden den ser rigtig lys ud!
-
bassemand, hun er en lunefuld elskerinde. Men når hun giver er hun ikke fedtet med følelserne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind