Aktiesnakken — September 2013
-
ja altså Bobs
-
Så er det hermed en accord. Bobs røv er ikke god.
-
but we digress.....
-
dara er stadig ikke i first line. i min bog er dara en lille sød myg - arzerra er det store liderlige næsehorn i glasbutikken
-
hahaah cykling.
-
hvorfor vil han sælge allerede i 1000?
-
ja Varnæs den opfattelse deler jeg faktisk, men vi står ret alene med den
-
cash flow fra drift i biotek er lige så hyppige som kvalificerede politikere på borgen
-
nu er der ikke godkendelse endnu, men det er lige før vi skal diskutere størrelsen af vores enorme fremtidige udbytter...
-
Mon ikke vi tester 200 på Mandag om ikke andet næste uge med mindre hele verden ramler. Man må ikke forelske sig i en aktie men jeg har altså været i et forhold med Genmab i lang tid efterhånden og hun har givet mig MANGE glæder og andre gange lange nosser. Det bedste af det hele er fremtiden den ser rigtig lys ud!
-
bassemand, hun er en lunefuld elskerinde. Men når hun giver er hun ikke fedtet med følelserne
-
du er ond repsac. ond.
-
jeg sidder med papirerne fra Cortal Consors hvor jeg kan handle frankfurt direkte. Jeg kommer efter jer
-
problemet er at jeg ikke forstår tysk så jeg er lidt udfordret
-
AKA Ja hun er den suverænt bedste elskerinde jeg har haft i mit investorliv når jeg har været hende utro er det tit med store frustrationer kønssygdomme OG STORE TAB: Så jeg holder fast i sugar mama!! Tilykke til alle Genmab ejere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind