Aktiesnakken — September 2013
-
jo det er her det helt klart. Det capper upsiden betydeligt i casen
-
nej de har jo stadig det bedste produkt sammenlignet med konkurrenterne. men deres fremtidige marginer bliver meget lavere uden patent
-
men nogen showstopper nok ikke.
-
der er ikke kun marginer, det er også truslerne for fremtidig indtjening som der bliver langt mere usikre
-
ja den er high risk lige nu
-
Håber genmab bliver meget shareholder venlig når de bliver profitable mht. udbytte/buybacks. de kan jo reelt sagtens holde en payout ratio på 100% fordi de skal investere i fabrikker, arbejdskapital mv.
-
IKKE skal*
-
det er ihvertfald meget afgørende at de har fået rejst kapitalen, og det kommer bag på mig at de fik så meget igennem.
-
så er det for lidt trafik så er der for meget

-
det er da lidt rart at du ikke på forhånd vidste hvad vi talte om!
så er vi ikke så forudsigelige -
synes faktisk ikke vi taler så meget om den. men jeg er jo nørd
-
vi taler meget gen
Men det er også en af de mest stigende aktier d sidste 2-3 og den med de bedste fremtidsudsigter de næste 2-3 år, så nok naturligt 
-
jeg synes fx. vi taler for meget trina(r)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind