Aktiesnakken — September 2013
-
de skal bruge 8 mio. til NDA studiet, 10 mio. til obligationerne og så skal de jo have til driften over de næste 2-3 år før de når breakeven. de skal sætte fut på markedsføring,salg osv.
-
står i flere af deres børsmeddelelser leoloo omkrign studiet
-
nah leo, jeg aner slet ikke om de overhovedet får gang i salget på noget tidspunkt

-
Men den nye CEO virker på mig som en der ihvertfald har evnerne til det
-
man kan sige at han har ihvertfald baggrunden for at gøre det
-
og nu har han også fået pengene til det

-
jo det er her det helt klart. Det capper upsiden betydeligt i casen
-
nej de har jo stadig det bedste produkt sammenlignet med konkurrenterne. men deres fremtidige marginer bliver meget lavere uden patent
-
men nogen showstopper nok ikke.
-
der er ikke kun marginer, det er også truslerne for fremtidig indtjening som der bliver langt mere usikre
-
ja den er high risk lige nu
-
Håber genmab bliver meget shareholder venlig når de bliver profitable mht. udbytte/buybacks. de kan jo reelt sagtens holde en payout ratio på 100% fordi de skal investere i fabrikker, arbejdskapital mv.
-
IKKE skal*
-
det er ihvertfald meget afgørende at de har fået rejst kapitalen, og det kommer bag på mig at de fik så meget igennem.
-
så er det for lidt trafik så er der for meget

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind