Aktiesnakken — Juni 2013
-
hey stckchild. Chill. Den kommer igen
-
vi har et pænt stort mødelokale, så der er plads til alle der vil ringe med klokken for matas!
-
Sukkeralf, tak for dit syn på værdiansættelsen af Genmab http://www.proinvestor.com/boards/65680/Genmab-praesentation-paa-investordagen#65773
-
Det her er blot en naturlig reaktion på en meget stærk stigning. Casen er stadigvæk den samme og rigtigt stærk. Genmab er nok et af de 3 mest interessante biotekselskaber i verden lige nu
-
Der er kommet 19/3 2014 calls frem nu
-
sådan er det noget gange. den har haft en vild op tur. Selv i 180 er den steget 127% på et år.
-
og det var efter at være højdespringer sidste år også.
-
hold on! Stay on (pi) vi løber ingen steder
-
jeg solgte mine derivater, men har stadig hele min langsigtede beholdning, som har horizont 2017. Der er kursen noget helt andet.
-
858 er ikke skovlen. Der er stadig spader i den

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Ved det godt, er bare ked af den ikke er i 250, nu gik det lige så godt....