Aktiesnakken — Juni 2013
-
kunne være interessant
-
kommer du så forbi kontoret ?

-
Den er i 145 før fredag, sikke da noget lort, på den anden side så har den også været mega svag i mild modvind.... Må sige med sorte dystre briller på, at den rykker væsentlig mere på negativ end på positiv, det tyder vel på folk har tabt troen igen, desværre lidt ligesom jeg selv. Ikke på casen, men på tidshorisonten. Må sige den rykker MAX i potten igen, bare på den ufede måde. Sig et eller andet som afholder mig fra at købe et barberblad, en flaske vodka, tage hjem fra arbejde og tage et
-
den har stop i 143
-
hey stckchild. Chill. Den kommer igen
-
vi har et pænt stort mødelokale, så der er plads til alle der vil ringe med klokken for matas!
-
Sukkeralf, tak for dit syn på værdiansættelsen af Genmab http://www.proinvestor.com/boards/65680/Genmab-praesentation-paa-investordagen#65773
-
Det her er blot en naturlig reaktion på en meget stærk stigning. Casen er stadigvæk den samme og rigtigt stærk. Genmab er nok et af de 3 mest interessante biotekselskaber i verden lige nu
-
Der er kommet 19/3 2014 calls frem nu
-
sådan er det noget gange. den har haft en vild op tur. Selv i 180 er den steget 127% på et år.
-
og det var efter at være højdespringer sidste år også.
-
hold on! Stay on (pi) vi løber ingen steder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind