Aktiesnakken — Juni 2013
-
man skal huske at de fleste diabetesmidler er biologiske lægemidler og ikke kemiske lægemidler. Det gør kopiering og generisk konkurrence vanskelig
-
da denne skal ske gemme biosimilars
-
den vil dog klart komme
-
nohype jo eksempelvis eli lilly har jo en kopi klar. Men biosimilar kanibaliserer ikke markedet ligeså hårdt som normal generiske produkter af kemistoffer
-
de er også dyrere at producere , hvilket er en af grundene
-
normalt snakker man om prisfald på 20-30% med biosimilars
-
og altså ikke 80-90% som ellers
-
ja det er noget der skal dykkes ned i plex.
-
Men det er nok svært at estimere når de bruger glugacon pt. som ikke er et lægemiddel så vidt jeg ved men blot et aktivt stof. Derfor er der jo ikke noget patenteret stof at kæmpe imod
-
så hvis zealand får dette på markedet vil det være til gode priser, men du har ret, markedet er nærmest umuligt at vurdere.
-
Det er nok mere tænkeligt at det er sådan en "nødhjælp" alle diabetikere skal have stående derhjemme som de kan hive frem ved problemer
-
enig RTH. Men det er trods alt er det 500 mio. diabetikere . Hvis de alle skal have sådan en liggende til x antal kr. stykket ? så er der en god indtægt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind