Aktiesnakken — Juni 2013
-
ja det er noget der skal dykkes ned i plex.
-
Men det er nok svært at estimere når de bruger glugacon pt. som ikke er et lægemiddel så vidt jeg ved men blot et aktivt stof. Derfor er der jo ikke noget patenteret stof at kæmpe imod
-
så hvis zealand får dette på markedet vil det være til gode priser, men du har ret, markedet er nærmest umuligt at vurdere.
-
Det er nok mere tænkeligt at det er sådan en "nødhjælp" alle diabetikere skal have stående derhjemme som de kan hive frem ved problemer
-
enig RTH. Men det er trods alt er det 500 mio. diabetikere . Hvis de alle skal have sådan en liggende til x antal kr. stykket ? så er der en god indtægt
-
at der så kun rent faktisk anvende måske 25-50 mio. stk. af dem på verdensplan årligt er det jo også en ok forretning.
-
ja men det er jo også fordi det nuværende produkt er super svært at anvende mv.
-
Lyder til at zealands bliver en enkelt og nemt flydende pensystem

-
Jeg må lige tage en snak med Hanne i næste uge og høre mig ad
-
En udtalelse om daratumumab der gør dig glad: The progression-free survival has not yet been reached for patients who received doses from 4 mg/kg to 24 mg/kg. However, Dr. Lokhorst added that he has one patient at 40 months who is still in partial remission after receiving daratumumab.
-
Kan ikke sætte link ind, det er fra cancernetwork
-
40mdr i behandlingsrefraktær myelomatose!
-
Kan forstå, at udviklingen i Genmab er løbet fra den gode Peter Aabo. Han kan åbenbart ikke følge med de professionelle analytikere i Nordea og Danske Bank. I en lang periode, hvor stemningen omkring Genmab var negativ, var han det positive lyspunkt med fine analyser og kursmål. Efter at stemningen vendte til det positive hørte man absolut intet til ham. Nu er der så lidt "turbulens" omkring aktien efter salget fra et investeringsselskab og så ser han chancen for at "tale Genmab ned".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind