Aktiesnakken — Juni 2013
-
@sukkeralf klassisk. oprethold du bare den illusion

-
okonomen den er steget fra 25 til 186 på 2 år pga. gode resultater
-
det er jo bare dig der ikke forstår det ! og så er alle dem der forstår det dumme fordi du ikke selv forstår det?
-
hvad er det for en logik
-
du er bare super over at folk hellere vil snakke risiko end value... Det kan du jo bare sige istedet for!!!
-
Kommer fra en mand som kun gider snakke om norske casinoaktier!
-
@investor1989 folk snakker nemlig ikke rigtig om risiko. de tænker kun på mulighed for gevinst. når det går endad så bliver de pludseligt meget langsigtede

-
Men okonomien nu er den steget fra 25 til 200. Så mon ikke vi rent faktisk HAR ret godt styr på det !
-
Okonomen alle har jo netop været meget langsigtet i genmab (ihvertfald de fleste). Så underligt skriv du kommer med
-
Der er da også nogle herinde (lyder det til) som har været med oppe fra og hele nejen ned og som har nedbragt GAK netop fordi de har været langsigtede og investeret i det fundamentale i casen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind