Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Men jeg er enig i at du vil kun betale for EK hvis EK har en ordentlig forrentning dvs. ROE.
-
Selv tak. Vi snakkes
-
Men sukker jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle bidrage med noget nyt. 1) anden dosering end byetta og bydereon dvs. nyt 2) Langt bedre effekt end victoza ovenpå basal insulin dvs. nyt. Og så har de klaret ny overfor alle 4
-
Jep sådan er der jo så meget. Jeg vil sige det sådan, at det mener heller ikke man bør være overpositioneret i Zealand henover afgørelsen.
-
For et NEJ vil få fatale konsekvenser
-
Songa i Norge er faldet helt vildt på det sidste. Det jeg helt kort har snust op, er at de har en fed ordrebog, men har haft noget nedtid på nogle rigge. Det vigtigste er nok, at de har et enormt finanseringsbehov, så ingen grund til hastværk. Den stiger lidt i dag, nok primært fordi den er mega oversolgt. Jeg formoder faldet genoptages om senest et par dage. Det kunne være en lille god aktie, at have venstre øje på.
-
Nedjustering lurer ved Exiqon regnskab: http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article4878207.ece
-
hmm. det er ikkes å godt
-
Nah, men det er jo midlertidigt hvis det handler om skift at underleverandører for at få højere marginer
-
neh det er selvfølgeligt rigtigt, men ikke rart at han skal ud i en forlængelse igen på sorte tal løftet.
-
Har du da aktieri exiqon pt?
-
nej jeg venter på kvartalsrapporten
-
-
Ja godt for Novo
-
men også ventet
-
se news nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind