Aktiesnakken — August 2012
-

-
Genmab er godt nok gået i stampe mellem 62-64 det seneste stykke tid
-
kedeligt er godt når det kommer til aktier, vi skal bare lære de andre det også...
-
En aktie som SP-group lever også et stille liv. Men er faktisk ret så interessant
-
Ja vi skal huske på den slags aktier for det er altså dem der skal give os råd til alt det risikable
-
Eller også er det det risikable der giver os råd til de sikre

-
Generelt syntes jeg faktisk at "risiko" er et svært begreb iforhold til aktieinvestering.
-
jeg synes vi taler for lidt om risk/reward herinde. Jeg synes der er for meget fokus på reward og for lidt fokus på hvilken risiko man skal løbe for at få fat i the pie in the sky
-
den flyder bare tror jeg som old man river. Alt er kendt. Alt er godt
-
men havde Forest Lab ikke lidt problemer i kvartalet?
-
Jeg synes PI´erne løber for store ricisi generelt og jeg er ikke et hak bedre selv
-
Jeg syntes bare det er svært at definere risiko
-
mange vil ikke kalde maersk etc. risiko. Men hvor afkast har man egentlig fået i den de sidste 10 år?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så sandt - men måske er den for "kedelig" sammenlignet med genmab og vestas ?