Aktiesnakken — August 2012
-
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
-
de må sidde lidt og klø sig i nakken. Der er ingen der sælger og den er steget 5%.
-
GEN må gerne lige vente med at stige mere
-
det er mega grinern. De kan ikke akkumulere uden at hamre kursen op.
-
Solsen her er jeg lidt uenig - hvis GSK interessere sig for andet end Arzerra, så er det jo netop nu de skal slå til. Hvis man nu venter til 2015, hvor vi kender resultatet af 5 fase III studier, så er Dara og Doubody pludselig en mere kompliceret størrelse. Og prisen forhåbentlig en hel anden

-
69,9 !!!!!!!!!!!1
-
kurs 70 here we come
-
inbsane
-
GSK er den som har bedst mulighed for at vurdere udkommet af registeringsstudierne, så også selv om det kun er arzerra de interesserer sig for, så kan de købe Genmab forholdsvis billigt pt (forudsat at der er meget mere at komme efter med hensyn til Arzerra). Spørgsmålet er om Jan og CO i virkeligheden overhovedet er interesseret i et salg - nu hvor de så småt har vendt butikken !
-
jeg tvivler sukker. Når man hører på Jan snakke om dobbelt D så lyder han endnu mere entussiastisk end omkring Arzerra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind