Aktiesnakken — August 2012
-
Solsen her er jeg lidt uenig - hvis GSK interessere sig for andet end Arzerra, så er det jo netop nu de skal slå til. Hvis man nu venter til 2015, hvor vi kender resultatet af 5 fase III studier, så er Dara og Doubody pludselig en mere kompliceret størrelse. Og prisen forhåbentlig en hel anden

-
69,9 !!!!!!!!!!!1
-
kurs 70 here we come
-
inbsane
-
GSK er den som har bedst mulighed for at vurdere udkommet af registeringsstudierne, så også selv om det kun er arzerra de interesserer sig for, så kan de købe Genmab forholdsvis billigt pt (forudsat at der er meget mere at komme efter med hensyn til Arzerra). Spørgsmålet er om Jan og CO i virkeligheden overhovedet er interesseret i et salg - nu hvor de så småt har vendt butikken !
-
jeg tvivler sukker. Når man hører på Jan snakke om dobbelt D så lyder han endnu mere entussiastisk end omkring Arzerra
-
de kan bare komme an
-
AKA sidder på aktiemajoten og siger NEJ under kurs 300
-
Det tror jeg alene skyldes, at Genmab alene ejer rettighederne til Dara - derfor kan han snakke mere frit om dette. Og set med de gamle briller, så bliver Jan generelt begejstret, når det handler om forskningen - det har der været talrige eksempler på tidligere !
-

-
Glæder mig meget til at se denne daradeal, hvordan den er strikket sammen, hvordan de vil angribe fremtidig udvikling mv. mange spændende ting i det
-
Han er ulig Lisa på alle tænkelige måder hvilket er hvad investorerne vil.
-
forskellen er jo så nu, at der bliver leveret i klinikken. Elller jeg vil sige at markedet nu også oplever det. For uanset hvordan man vender og drejer det har arzerra været en kæmpe klinisk succes. 8 år fra start til marked. Omdøb klinikken til Usain Bolt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind