Aktiesnakken — August 2012
-
jeg tvivler sukker. Når man hører på Jan snakke om dobbelt D så lyder han endnu mere entussiastisk end omkring Arzerra
-
de kan bare komme an
-
AKA sidder på aktiemajoten og siger NEJ under kurs 300
-
Det tror jeg alene skyldes, at Genmab alene ejer rettighederne til Dara - derfor kan han snakke mere frit om dette. Og set med de gamle briller, så bliver Jan generelt begejstret, når det handler om forskningen - det har der været talrige eksempler på tidligere !
-

-
Glæder mig meget til at se denne daradeal, hvordan den er strikket sammen, hvordan de vil angribe fremtidig udvikling mv. mange spændende ting i det
-
Han er ulig Lisa på alle tænkelige måder hvilket er hvad investorerne vil.
-
forskellen er jo så nu, at der bliver leveret i klinikken. Elller jeg vil sige at markedet nu også oplever det. For uanset hvordan man vender og drejer det har arzerra været en kæmpe klinisk succes. 8 år fra start til marked. Omdøb klinikken til Usain Bolt
-
Jan snakker med resultaterne i klinikken, ikke med munde ! det kan investorne lide. Og han er ved at have opbygget en god troværdighed også.
-
en Dara deal vil virkelig give ham troværdighed
-
de har opjusteret hvert kvartal i hvad 4 kvartaler? Kudos Eatwell
-
der er bare ingen sælgere.
-
jeg er bange for at vi skal igang med 70 medmindre folk begynder at sælge
-
må da være mega irriterende at have en stor pengepung, være interesseret i en aktie og bare ikke kan købe fordi ingen vil sælge
-
de har jo tid nok vil jeg mene. Dara kommer vel ikke lige indenfor en måned
-
det må alligevel være relativt svært at sende den over 70 lige nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind