Aktiesnakken — August 2012
-
min påstand er at dit regnestykker ikke tage højde for noget skalering, uptake og andre verdslige ting
-
plus at du rent faktisk ikke kender hverken produktionspris eller salgspris lige nu?
-
Det har du helt ret i. Men det er fordi jeg mener det er deres producents problem og ikke BioPortos, da de blot kan købe testen af producenten til den aftale pris?
-
Nej nej. Det er ingen der gør. Jeg tager kun udgangspunkt i de ting vi har hørt fra Thea mv.
-
listeprisen på Arzerra, er små 100K dollar per behandling. Sidst nogle løftede sløret for salgsprisen var den ikke over 72-75K
-
og det tæller så ikke dem der er givet gratis. Så det er en hovedpine af rang og laver de regnestykke så early stage. Det er næsten 0 gennemsigtighed
-
Min pointe er egentligt meget fredelig. Og gross margin på noget du videresælger er sjældent 80-90%. Så det er blot noget at tage med i overvejelserne.
-
Afhænger nok også meget af patentsituationen.
-
Margin på Fusilev er eksempelvis 88% og Folotyn 91%
-
efter en del skalering ikke? Og det er også vel noget de selv producerer? Et lægemiddel?
-
Spørg dig selv et godt spørgsmål. Hvad koster indpakningen. Det er et banalt spørgsmål. Det kan vende dit regnestykke på halen.
-
Nej Spectrum producerer ikke selv Fusilev. Det køber de ...
-
Ærligt talt. Jeg aner ikke hvad en papæske med 1000 tests i koster. Det eneste jeg har at forholde mig til er hvad Thea har sagt at det koster 2-3 kr. pr. tests
-
men jeg ville jo nok ikke sige at sammenligne Bioporto med Exiqon, er ligesom at sammenligne Bioporto med SPPI. Jeg vil nok hellere vælge Exiqon i den ligning.
-
Det er der er lækkert ved royalties, Dem ved man hvor man har

-
Når spectrum får en ordrer på Fusilev, bestiller de den hos deres producent som sender varen til kunden. Spectrum scorer omkring 90% margin af salgsprisen
-
Kan ikke se den store forskel på medicin, diagnostiske tests og reagensglas. 3 forskellie ting
-
Jeg siger bare, at jeg vil have rigtigt svært ved at regne 90% margin i en business case early stage. Måske i slutningen af skaleringen og i en best case. Men ikke i starten.
-
men det er nok bare mig. Jeg er blevet gammel og forsigtig

-
Nu så du godt at vores diskussion startede med at jeg nævnte salget om 5 år margin på det tidspunkt ikke??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind