Aktiesnakken — August 2012
-
Margin på Fusilev er eksempelvis 88% og Folotyn 91%
-
efter en del skalering ikke? Og det er også vel noget de selv producerer? Et lægemiddel?
-
Spørg dig selv et godt spørgsmål. Hvad koster indpakningen. Det er et banalt spørgsmål. Det kan vende dit regnestykke på halen.
-
Nej Spectrum producerer ikke selv Fusilev. Det køber de ...
-
Ærligt talt. Jeg aner ikke hvad en papæske med 1000 tests i koster. Det eneste jeg har at forholde mig til er hvad Thea har sagt at det koster 2-3 kr. pr. tests
-
men jeg ville jo nok ikke sige at sammenligne Bioporto med Exiqon, er ligesom at sammenligne Bioporto med SPPI. Jeg vil nok hellere vælge Exiqon i den ligning.
-
Det er der er lækkert ved royalties, Dem ved man hvor man har

-
Når spectrum får en ordrer på Fusilev, bestiller de den hos deres producent som sender varen til kunden. Spectrum scorer omkring 90% margin af salgsprisen
-
Kan ikke se den store forskel på medicin, diagnostiske tests og reagensglas. 3 forskellie ting
-
Jeg siger bare, at jeg vil have rigtigt svært ved at regne 90% margin i en business case early stage. Måske i slutningen af skaleringen og i en best case. Men ikke i starten.
-
men det er nok bare mig. Jeg er blevet gammel og forsigtig

-
Nu så du godt at vores diskussion startede med at jeg nævnte salget om 5 år margin på det tidspunkt ikke??
-
jeg er ung og aggresiv

-
Margin er self. ikke det til at starte med da BioPorto og partnerne skal uddele et hav af gratis tests til sygehuse rundt omkring.
-
hahaha. Stay Foolish som Steve Jobs sagde
-
Alle de mange tests som partnerne køber af BioPorto som de vil give gratis væk og bruge til intern validering mv. Dem vil de nok ikke give meget andet end kostpris for.
-
Hvis du vil have et rigtigt godt eksempel på margin fuck ups, så kig på Dendreon. Og hvad selskabet selv skrev forinden markedet og hvad virkeligheden så blev
-
Aka du beder mig først om ikke at sammenligne med medicin. Og så vælger du selv at sammenligne med et medicinselskab der producerer individuelle vacciner - med høje COGS ?????
-
Jeg beder dig sammenligne med alt. 90% Gross margin hører til sjældenhederne i enhver industri uanset
-
de omsætter for 14 mill før skat nu og du siger at om 5 år vil de tjene 1 milliard efter skat. Til det kræver altså en del forholden sig til
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind