Aktiesnakken — August 2012
-
Endnu et katastroferegnskab,dundrende underskud og ingen løsning ?
-
Ja ingen løsning, men de har ikke mere end 4-6 måneder tilbage
-
Nej,det ligner mere og mere et konkursobjekt,der skal kun lidt modstand fra en kreditor til,så vælter det !
-
I mine øjne står det ikke til at redde. Aktionærene får ihvertfald intet ud af en kommende løsning. De lever totalt på bankernes nåde
-
Men brandet må være penge værd for nogen. Sørgeligt. Misrøgtet.
-
kan være DS Norden skal på indkøb i konkursboet

-
de har jo allerede i år indkøbt billige skibe engang
-
Nej TORM 2. kvartal re rædselsfuldt. Har lige tjekket hovedtallene!
-
er* TORM's
-
men kommer vel ikke som nogen overraskelse for nogen?
-
nej

-
Jo dettror jeg nu nok det gør
-
Mcap er stadig 243 m
-
Og det ersvært at forstå
-
kan godt være der er betydelige værdier i torm . men i så fald napper bankerne samtlige af disse. at være aktionær i torm er ihvertfald hovedløst
-
Og udover et rædselsfuldt resultat,er udsigten til fremtiden mørk,ja nærmere kulsort ! Ingen indtjeningsmuligheder i nærmeste fremtid,hvorfor det også bliver svært at gennemføre en rekonstruktion, da de alligevel ikke tjener penge ?
-
Ja deresgæld stiger endda i dette kvartal. Markedet er dårligt. No hope
-
I89 ,betydelige værdier ? Skibene dækker kun ca 75 % af gælden ,så hvor er værdierne ?
-
De har 17 musd i kassen and thats it
-
det var ligepræcis min pointe fiskemand.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind