Aktiesnakken — August 2012
-
jeg er ikke meget til banker andet end landbobanken
-
Også lidt so so udsigter fremadrettet..
-
Torm: Resultatet før skat for andet kvartal 2012 blev et underskud på USD 132 mio.
sammenlignet med et underskud på USD 24 mio. i samme periode i 2011. -
TORMs fortsatte drift er afhængig af, at der indgås en restruktureringsaftale
-
Likvide beholdninger udgjorde USD 17 mio. ved udgangen af andet kvartal 2012,
og Selskabet har ingen uudnyttede kreditfaciliteter. TORM har ikke nogen
nybygninger i ordre, og der udestår derfor ingen investeringer hertil. Pr. 20.
august 2012 udgjorde likvide beholdninger USD 33 mio. -
De har INGEN uudnyttede kredotfaciliteter
-
puha torm

-
Endnu et katastroferegnskab,dundrende underskud og ingen løsning ?
-
Ja ingen løsning, men de har ikke mere end 4-6 måneder tilbage
-
Nej,det ligner mere og mere et konkursobjekt,der skal kun lidt modstand fra en kreditor til,så vælter det !
-
I mine øjne står det ikke til at redde. Aktionærene får ihvertfald intet ud af en kommende løsning. De lever totalt på bankernes nåde
-
Men brandet må være penge værd for nogen. Sørgeligt. Misrøgtet.
-
kan være DS Norden skal på indkøb i konkursboet

-
de har jo allerede i år indkøbt billige skibe engang
-
Nej TORM 2. kvartal re rædselsfuldt. Har lige tjekket hovedtallene!
-
er* TORM's
-
men kommer vel ikke som nogen overraskelse for nogen?
-
nej

-
Jo dettror jeg nu nok det gør
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind