Aktiesnakken — August 2012
-
nå okay
Det hørte jeg også at han mente. Hørte bare også det andet der 
-
enig. Partnerne identificerer nogle sygdomstargets som biosporto finder nogle potentialle IND'er til?? ligeså de skal i klinik overgår de til partnerne
-
de regner vel stadig med det i år. De skriver det bare sådan nu at de "ikke er sikre på det" tror jeg.
-
men lige før jeg snart ønsker de bare forærer den væk. Så sparer de 4 mio. $ om året i omkostninger og får fjernet den "plet" den stadig er på "det nye genmab"
-
Jeg tolker der opstilling derhen at de forberede markedet på, at det ikke sker - hvilket ikke overrasker mig da de sagde til gf at det unden ingen omstændigheder kunne komme på tale at de skulle bruge fabrikken selv - der må mangle konkurrencekraft i beliggenhed eller teknologi
-
men så er det jeg tænker. 4 mio. $ om året for at holde den igang? burde man ikke bare give den væk for 20-25 mio. $ så istedet for de 58 de vil have nu
-
de satte den jo ned med over 100 mio. $ sidste år

-
enig solsen. Det handler ikke så meget om pengene mere. Det handler om at den 1) giver løbende cash underskud samt 2) er en skamplet for det nye genmab hvor alt andet for tiden er positivt
-
Det ligger fast at hvis ikke fabrikken bliver solgt i år så lukker de den stort set ned så de spare næste alle 40 mio i drift fudg i 2013. Men det vil så også betyde endnu en stor afskrivning som rent teknisk kan koste på resultatet
-
mht R&D aftalerne så er det cost + aftaler på almindelige vilkår. Det var derfor jeg spurgte på Q&A hvor mange FTEér der går på disse aftaler.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind