Aktiesnakken — August 2012
-
Har lige hørt på Q2 CC fra Genmab - Skyhigh interest for daratumumab - Zalutumumab data primo 2013 (bad luck siger Winkel om stoffet indtil nu) - Fabrikken er ikke lige ved at blive solgt (nu opgøres cash yearend med eller uden salg, hvilket indikerer problemer
-
enig solsen.
-
Men når DARA upfronten tikker ind på minimum 50 mio. $ så kan den godt skydes væk emissionen
-
Daratumumab kan hvis de gør det rigtig godt godkendes som monoterapi i 2015.
-
selvom 2016 nok er mere sandsynligt
-
Hej AKA. Jeg syntes jeg hørte vedrørende Duobody forskningen i CC'en at de pt. fik dækket "mere end deres cost" - men endnu mere spændende er at jeg syntes jeg hørte ham sige at dette "overbetaling" ville stige fremadrettet også?? kan det passe jeg hørte det?
-
altså eksempelvis hvis de idag bliver betalt med 150% af deres omkostninger at dette kan stige til 200% ?
-
-
nå okay
Det hørte jeg også at han mente. Hørte bare også det andet der 
-
enig. Partnerne identificerer nogle sygdomstargets som biosporto finder nogle potentialle IND'er til?? ligeså de skal i klinik overgår de til partnerne
-
de regner vel stadig med det i år. De skriver det bare sådan nu at de "ikke er sikre på det" tror jeg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind