Aktiesnakken — Juli 2012
-
de kan godt stå med 600+ millioner i likvider ultimo dette år og være profitable fremover. det kan føre til udbytte allerede på 2012 regnskabet
-
spår 15-20 millioner i overskud i Q2
-
man skal tænke på at de stadig har 17 millioner EUR de skal have fra BI inden 30/6 2013 !!! regner med at en stor del (nok 10) kommer ved opstart af phase I som kommer i Q3 eller Q4 (gætter påQ3)
-
Q4 med 90% sandsynlighed
-
5% for Q3 og 5% for Q1 2013

-
jeg havde et one on one møde med Zealand for 14 dage siden. Det ligger bestemt ikke i kortene at der kommer udbytte i for 2012 regnskab
-
Man skal næppe sætte næsen op efter det før lixi alene via royalties kan bringe sorte tal på bundlinjen
-
Og for at det sker skal der omsættes for 2-2,5 mia kr af lixi
-
Jeg tror først vi for alvor vil se lixi omsætning når lixi/lantus kombi er klar. Og der går nogle år endnu
-
Men ja zealand er utrolig interessant.
-
Troldmand. Du skal tænke på at 300 millioner EUR i omsætning og så er Zealand lønsum. Victoza omsætter for 2 mia. $
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind