Aktiesnakken — Juli 2012
-
Q4 med 90% sandsynlighed
-
5% for Q3 og 5% for Q1 2013

-
jeg havde et one on one møde med Zealand for 14 dage siden. Det ligger bestemt ikke i kortene at der kommer udbytte i for 2012 regnskab
-
Man skal næppe sætte næsen op efter det før lixi alene via royalties kan bringe sorte tal på bundlinjen
-
Og for at det sker skal der omsættes for 2-2,5 mia kr af lixi
-
Jeg tror først vi for alvor vil se lixi omsætning når lixi/lantus kombi er klar. Og der går nogle år endnu
-
Men ja zealand er utrolig interessant.
-
Troldmand. Du skal tænke på at 300 millioner EUR i omsætning og så er Zealand lønsum. Victoza omsætter for 2 mia. $
-
så det behøver slet slet ikke nå op i den klasse. Og Alle lantussælgerne vil have mulighed for at sælge Luxumia også.
-
Herunder har Sanofi ansøgt om godkendelse til at behandle GLP-1 sammen med basal insulin. Den godkendelse har Victoza ikke engang, så der kan lyxumia være markedsledere i en periode. Jeg har snakket med Hanne som ihvertfald så et potentiale i at mange patienter , især lantuspatienter kunne have godt af at få lyxumia oveni deres lantusbehandling.
-
Og de vil godt kunne gøre dette også. Men selvfølgelig først i stor skala når det kan gøres med en samlet pen.
-
victoza har umiddelbart en bedre profil end lixi som mono behandling. Så ingen forventer stoffet kan sælge bare tilnærmelsesvis det samme i mono. Det er kombo behandlingen der lart er største forventninger til. Også fra zealand selv
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind