Aktiesnakken — Juli 2012
-
det jeg lægger mærke til er at det kun er 1 ordre, så det er ikke en af de små drenge der har den liggende der.
-
så det kan betyde 2 (sikkert flere) ting. 1. Carnegie prøver at kontrollere udbudsbilledet via en stråmand eller nogle signalerer at de er villige til at veksle store mængder på 71, hvis Carnegie skal have masser endnu
-
men det er ikke noget man bare gør for sjov
-
I havde chancen
-
topo skal nok ned og lege med sin cashbeholdning
-
de har de jo nok, men jeg er ikke topo ekspert.
-
Som jeg skriver "umiddelbar". Der ganske givet en skjult dagsorden, men hvad den er , er der nok ikke mange, der har kendskab til. Derfor kan man som lille almindelig spekulant nøjes med at konstatere, at der nogle store der leger lidt. Man er så nødt til at reagere, på det der sker, men at tillægge blokken nogen betydning, har karakter af gætværk (om GEN).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind