Aktiesnakken — Juli 2012
-
ja hvis de sælger nok så kan de måske redde den fra druknedøden. Der har været en del salg på det sidste
-
jeg blvier altid lidt nostalgisk når jeg ser Goldman Sachs købe i Genmab, efter de tog røven på alle de private i mange år. Nostalgisk er nok ikke ordet
-
det jeg lægger mærke til er at det kun er 1 ordre, så det er ikke en af de små drenge der har den liggende der.
-
så det kan betyde 2 (sikkert flere) ting. 1. Carnegie prøver at kontrollere udbudsbilledet via en stråmand eller nogle signalerer at de er villige til at veksle store mængder på 71, hvis Carnegie skal have masser endnu
-
men det er ikke noget man bare gør for sjov
-
I havde chancen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind