Aktiesnakken — Juli 2012
-
Sukker, mit indtryk er, at du er rigtig dygtig til bio, så du har ganske givet ret. Grunden til, at jeg siger som jeg gør, er at jeg mener, at de to eller fire kroner ikke betyder det store. Enig i at FA kan banke en aktie igennem modstande med stor kraft. Det ser dog også ud til, at der kommer hul på bylden, men det er ikke bevist endnu, men lad os håbe det

-
Helt sikkert. Det er yderst sjældent at antistoffer har særlig meget effekt som monoterapi - det har Dara vist. det skal nok give interesse. Men sukker kan man ikke også stå i den situation med de nye data at interessen er blevet øget så meget at Jan måske vil strække den lidt for at få den bedste aftale?
-
ps. nu rør aktien på sig - 60 kan brydes - carnegie kom nu
-
-
jep de mangler vel stadig 24 mg dosis mv.? kan være der dukker noget op deri. flere bivirkninger ved høje dosis etc.
-
Som Solsen tidligere har påpeget, så har man vist frit antistof tilgængeligt allerede ved 4 mg, så man går nok ikke meget højere op end det. Kigger man på 4, 8 og 16 mg resultaterne, så var der vel heller ikke den store forskel, når man kigger på reduktionen af M-komponenten og plasma celler !!
-
-
den siver ikke så længe Carnegie er på banen på denne vis
-
om noget så kommer den til at poppe, men 60 er en formidabel modstander
-
hvad laver fætteren i 71,6
-
?
-
men læg mærke til at vi nu har et salgs ratio på 8:1 Det kan godt være lidt hårdt i en sommerperiode. Der er en der ligger med en post på 55000 på 71,6 og det er en markering af noget som jeg ikke forstår
-
men sukker - hvis Dara kan være direkte celledræbende som der er indikationer på - er det så ikke bedre at slå til så hårdt som muligt - for virkelig at ramme kræften istedet for blot at vedligeholde ved små doser?
-
måske vil han veksle rigtigt mange deromkring
-
1989 - hvis du allerede ved 4 mg har daratumuab svømmende rundt som ikke binder til CD38, så giver det muligvis ikke meget mening at øge dosis. Har dog ikke kigget grundigt på data - og muligvis jeg heller ikke vil forstå det til bunds, men det var blot det jeg tænkte !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind