Aktiesnakken — Januar 2012
-
Bob > ind igen .. den skal jo i 400

-
grundlæggende er vores kodeks for debat nedfældet her. Og alle skal have en fair chance
-
måske skal vi arbejde med filter løsninger så
-
benny hvor er der nogen efter dig? (bare nysgerrig). Kristensen skrev det ret godt den anden dag: Hvad enten man er ny eller gammel må man i udgangspunktet forvente at når man udser sig noget at man gerne vil bidrage med, så gør man sig nogle tanker herom, som man naturligvis skriver. En oneliner med "så er det op", "raketten er lettet", "den skal i hullet", "den skal i 47,14192.." har aldrig gjort nogen klogere

-
-
så længe man respekterer hinanden, så er der plads til både daytradere og analytikere, bankfolk og studerende, akademikere og halvstuderede røvere.
-
enig igen benny.
-
det er jo et daytrader perspektiv, som koliderer med vores andres lidt længere briller
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind